Propedeuse

Hallo Allemaal,

Eindelijk, eindelijk, eindelijke heb ik mijn P binnen.

Het bleek dat ik al enige tijd geleden hem had kunnen ophalen, alleen ik had daar totaal geen idee van, want dat hadden ze niet aan mij laten weten…. Toen ik erachter kwam dat het mogelijk was, heb ik het natuurlijk gelijk aangevraagd en ook direct een klacht ingediend over de gang van zaken. Ik vind het niet normaal dat er wordt geschreven dat er contact met mij wordt opgenomen en ik vervolgens na een maand er zelf achterna moet gaan!!

Afgelopen vrijdag heb ik hem dus eindelijk opgehaald. Natuurlijk was er toen geen uitreiking, maar ik had geen zin om te wachten tot September.

Direct heb ik officiële kopieën, in kleur en met waarmerk dus, laten maken. Hierna heb ik een van de kopieën bij het infocentrum achtergelaten, zodat ik in het tweede jaar kan worden toegelaten.
Even afwachten tot dat alles in alle systemen rond zijn, maar dat duurt hopelijk niet te lang. Ik geef ze een maand en dan ga ik er maar weer achterna.

Geef een reactie

