Studiebolletje gaat op kamers

Eindelijk is het zo ver! Ik heb een kamer gevonden in Leeuwarden.
Er moet nog veel aan gebeuren en daar zijn we de afgelopen dagen mee bezig geweest. Schuren, verven en behangen. Het moet allemaal gebeuren.
Het verfwerk is nu klaar, nu het behangen nog.
Daarna natuurlijk nog een aantal meubels vinden, want als ik alles uit mijn slaapkamer bij mijn ouders meeneem, heb ik geen plaats meer om te lopen.
Nee, er moet een hoogslaper komen met het liefst een bureau eronder. Dat scheelt een hele hoop plaats.

Geef een reactie

