Bed met bureau

Gisteren druk aan het slepen geweest.
Eindelijk staat er in mijn kamer een bed. En niet zo maar een bed, maar een hoogslaper met bureau eronder. En het mooiste is nog wel dat ik het bureau kan laten zakken en er een bed overheen kan trekken. Met als resultaat een stapelbed! Dus geen ruimte gebrek meer en geen logees die op de grond moeten liggen!
Natuurlijk staat er niet alleen een bed, maar ook een boekenkast, het item waar een goede student niet zonder kan. Je moet toch ergens alle boeken en paperassen opslaan? Dan maar in een boekenkast.
Verder hangen er nu al gordijnen voor het grootste raam en is het gordijn voor de deuropening klaar. Alleen nog ophangen.
Verder heb ik ook mijn bureaustoel meegenomen en de vloerplaat, zodat mijn “prachtige” vloer niet verder beschadigd, hij is al erg versleten…
Natuurlijk heb ik ook een bankje meegenomen, maar helaas is het daarvan nog de vraag of die gaat passen waar ik hem dacht neer te zetten. Dat moeten we nog maar even afwachten.

Geef een reactie

