Heen en weer

Ik ben op kamers gegaan om niet meer iedere dag tussen school en huis heen en weer te moeten reizen.
Drie keer raden wat ik de laatste dagen heb gedaan… Dezelfde afstand afgelegd, maar niet om naar school te gaan. Nee, gisteren om de collectie te fotograferen. En vandaag? Nou mijn ouders werken mij ook wel eens zien en we hebben dit weekend ook nog familie dag. En het is ook leuk om al je familie weer eens te zien. Zeker als je niet met zekerheid zeggen wanneer je ze voor het laatst hebt gezien!
Ik zit nu dus weer eens in de bus te hobbelen. Wat mijn keuze van lijn betreft heb ik het wel eens beter gedaan. Lijn 51 is niet een fijne route om een tekst tijdens de rit te schrijven, maar oefening baart kunst!

Geef een reactie

