Bbbbbibbers

Ik heb bibbers in mijn buik. De rede?
Geen idee. Is het omdat ik zaterdag moet gaan flyeren? Is het omdat ik zaterdag VIPs moet ontvangen? Is het omdat zaterdag Jubal Dordrecht deelneemt?
Zeg het maar.

Zaterdag aanstaande is Taptoe Leeuwarden in het WTC-expo in, tja, Leeuwarden. En ik heb mij opgegeven als vrijwilliger. Dus vanavond ben ik geweest om kennis te maken en te zien wat er voor mij te doen valt. Ik verwachte dus opbouwwerkzaamheden enz., maar dat werd het dus niet. Nee, zaterdag wordt het hand en spandiensten verrichten, flyeren in Cammingaburen en ’s avonds de VIPs naar hun plaats begeleiden. Dus ik moet ook nog eens in het net… ’s Avonds dus niet in spijkerbroek, maar in een nette broek of rok… en laat ik nu net alleen spijkerbroeken in mijn kast hebben. En gelukkig één rok. Dus in ieder geval geen spijkerbroek. Maar wat moet er dan nog voor nets op? Ik kan een beetje moeilijk aankomen met een t-shirt of van de geblokte blouses die ik ook heb hangen.. Nee, dat moet natuurlijk ook een beetje net met een egaal shirt en een topje of jasje…dat betekend dus dat ik of naar huis moet, of morgen na werktijd moet gaan shoppen… HELP!!

(gelukkig is het voor een goed doel, want als ik VIPs help, zie ik misschien ook nog wat van de shows 😉 )

Maar laat als je blieft mijn bibbers je niet afschrikken om te komen, ik ben niet de enigste vrijwilliger hoor. Nee, achter de schermen is een groot team bezig om alles te regelen, met al jarenlange ervaring in het organiseren van dit evenement.

Geef een reactie

