Lange dag

Vandaag was het een lange dag op het werk. Niet dat ik meer uren dan normaal heb gedraaid of doordat het erg druk was, nee zelfs niet doordat ik veel zeikers aan de lijn kreeg. Nee, dat viel allemaal reuze mee.
Het was meer dat ik niet super in mijn vel zat. Of eigen nog steeds zit. Ik ben de laatste tijd redelijk op tijd naar bed gegaan, maar toch ben ik moe. Verder heb ik het ene moment koud en lijk ik maar niet warm te kunnen worden. En het volgende moment heb ik het zo warm dat ik wel in een vrieskist zou willen gaan staan.
Waar het vandaan kom kan ik niet verklaren. Ik wacht af wat morgen brengt.

Geef een reactie

