Bachelor behaald!??

Ja, ja, ik heb mijn bachelor behaald.
Tenminste, volgens de informatie die de NHL heeft gekregen van de DUO…. wat dus gelijk betekend dat ik niet meer voldoe aan de wettelijke bepaald criteria voor het wettelijk collegegeld. Of te wel, ik mag instellingscollegegeld gaan betalen. En dat is 7.000,00 euro!! Ik mag het in termijnen betalen, maar als ik wil mag ik het ook wel pinnen bij bureau inschrijvingen….
1) dat bedrag kan ik nu echt niet in één keer betalen. (tenzij ik de loterij win, waar ik niet aan mee doen)
2) WELKE BACHELOR HEB IK DAN BEHAALD?
Punt 2 is natuurlijk de grote vraag. Ik heb helemaal nog geen bachelor behaald, maar een propedeuse diploma voor een bachelor. Ook mooi natuurlijk, maar dat betekend niet dat ik 7.000,00 euro meer moet gaan betalen!

Eerst waren er problemen met mijn propedeuseuitreiking, wat resulteerde in het feit dat ik mijn propedeuse voor de tweede keer kon komen afhalen. Niet zo netjes, maar kan dan nog wel gebeuren.
En nu heb ik dus een bachelordiploma? Haha, moet ik eerst maar het tweede jaar afmaken en beginnen aan het derde en vierde jaar!

Maar dan is de vraag nog waar de fout ligt… DUO zegt van niets te weten. NHL zegt de informatie van DUO te hebben gekregen, maar het kon ook wel een fout in het systeem zijn…. ik moest maar naar de klachtenafdeling mailen.

Ik heb net gemaild.. ik wacht tot vanmiddag af en anders ga ik maar weer bellen… te beginnen met de decaan denk ik, die weet een beetje hoe de school werkt.

Maar hoe dan ook, dit moet zo snel mogelijk worden geregeld! Ik ga geen 7.000,– euro betalen, dan stop ik nog liever met de opleiding en begin ik aan een thuisstudie!

Geef een reactie

