Zelf oplossen

Oke, op grote instelling wachten tot er een oplossing is, dat werkt niet. Het klachtenbureau heeft meer info nodig, dus die moeten dan weer eerst contact hebben met bureau inschrijvingen…. dat duurde mij dus net even te lang.
Ik ben zelf nogmaals naar DUO gaan bellen welke info zij hebben. Het bleek dat zij toch een melding hebben dat ik een diploma zou hebben gehaald, en wel dat ik mijn opleiding heb behaald vanwege het behalen van het diploma. eh… ja, mijn propedeuse… Nee, een diploma.
Grrr Stenden!!
Dus ik direct maar naar Stenden gebeld (mailen sla ik voortaan echt maar over) en daar werd ik doorverbonden en kwam ik uit bij iemand die de melding wel even kon verwijderen, dan zou alles wel weer goed komen. Nou, ik ben benieuwd!!
Daarna maar weer even naar het bureau inschrijvingen van de NHL gebeld, het verhaal uitgelegd en het was prima. Als ik maar 171,30 overmaakte, want dat was nu niet automatisch afgeschreven… Nou, vooruit dan maar, moest ik toch betalen zonder dit gedoe.

Maar goed, grote instellingen hebben dus een trage verwerkingstijd en je komt dus laat achter domme blunders en andere acties!

Geef een reactie

