Oo, sorry!

Oo, sorry! Dat was de reactie van mijn huisgenoot toen hij begreep dat op dit tijdstip had willen liggen slapen en dat ik morgen een toets heb. Nou ja, eigenlijk vandaag over een paar uur dus…
Het nadeel is dat ik nu zo’n beetje klaar wakker ben, mede doordat mijn nieuwe huisgenoot (die bij mij op de verdieping) onverwachts kwam. Hierdoor dacht ik dat het al een uur of 9 was, wat zou inhouden dat ik te laat was voor mijn toets! Het bleek gelukkig net na 2 uur.
Ik ga nu maar wat muziek luisteren en hopen dat ik weer snel in slaap val.
Welterusten!

Geef een reactie

