Hoe het ook kan

Vanavond was echt een voorbeeld van hoe het ook kan. Heerlijk rustig. Natuurlijk heb ik niet meer met alle drie om de tafel gezeten, om zo iets af te dwingen moet ik toch nog wat meer “ballen” krijgen. (ik weet zo geen andere beschrijving)
Dat betekend trouwens niet dat we er niet over hebben gehad. Dat wel. Ik kwam thuis en toen stonden de twee heren toevallig ook in de gang. Toen hebben we het er over gehad. Mijn benedenbuur had gisteren wel gemerkt dat ik er flink wat moeite mee had. Hij is daar niet op in gegaan, maar bood vanmiddag wel zijn excuses voor gisteren aan. Zijn beschrijving was dat het iets te ver ging… Tja ieder zijn indruk, maar een brandje stichten gaat wat mij betreft iets verder dan te ver. Zeker als je raam openstaat en daaronder het brand.
Maar vanavond is het rustig, dus ik had een heerlijke avond. Eerst lekker gegeten en daarna tv-gekeken en terwijl gehaakt. Ik heb op dit moment 2 projecten lopen, waarvan er een op verzoek is en een ander ben ik als verjaardags-cadeau aan het maken. Zie de foto’s voor een idee. Gelukkig heb ik bij het verzoek aangegeven dat ik niet weet wanneer ik hem af heb, want het kan wel even gaan duren. De verjaardag is ook pas volgend jaar, dus ook daar heb ik de ruimte. Want morgen wordt het werken en daarna gaat toch eerst school voor.
Fijne avond!

Een gedachte over “Hoe het ook kan

Geef een reactie

