Rookbeleid

Heb je eindelijk een normaal muziek beleid, kom je bij je ouders met schone was.. Denk je… Komt er een sigarettenwalm uit je koffer als je hem open doet!
Dus tijd voor een vervolg aanpak. Stap 2: niet binnen roken!!!
Voor het huis of op de achterplaats is prima, mits natuurlijk normaal geluid. Maar niet meer binnen op de kamers, in de gang, in de keuken of de bijkeuken/washok.

Naast de stank overlast is er ook het feit dat ik opvallend vaak hoofdpijn heb als ik op mijn kamer ben. Ik ben nu ruim 4 dagen bij mijn ouders geweest en geen hoofdpijn. Een paar uur op mijn kamer en zere ogen en hoofdpijn.

Morgen eerst mijn kamer grondig schoonmaken om dat als mogelijk oorzaak uit te schakelen. Daarna overleg met andere huisgenoten.
Maar nu eerst: welterusten!

Geef een reactie

