Staan blijven?

Vanmiddag stond ik op de bus te wachten. nog geen minuut lang, want ik was net uit de auto gestapt. Maar het was geen probleem om te blijven staan, ik kon gewoon tegen de wind gaan hangen.
Er zijn nu namelijk windstoten tot 110 km/u, vanavond kan het oplopen naar 120 km/u. En dan zit ik het liefst lekker droog en warm.
Daarom moet ik nu maar het noodweer, code oranje, trotseren. Gelukkig het grootste gedeelte met de bus. Al heeft die ook moeite om de controle te houden. Niet raar, het is tenslotte een flinke windvanger, zo’n grote bus.

Geef een reactie

