Nieuwe dag

De dag is nog maar een minuut oud als ik begin met het schrijven van dit berichtje. En toch heb ik alweer aan mijn ex gedacht. Hij is de laatste dagen regelmatig in mijn gedachten. Een oorzaak kan ik niet aan wijzen. Tenminste, bijvoorbeeld een foto die ik zag of een stukje muziek dat ik hoorde. Nee, het is al tijden geleden dat ik naar zijn foto heb gekeken, toch heb ik geen enkel probleem om zijn.gezicht voor mij te zien.
Waarom blijf ik zo vaak aan hem denken, droom ik regelmatig over hem?
Over niet al te lang is het valentijn. Zal ik het knuffeltje dat ik heb gemaakt sturen? Of een anonieme kaart of helemaal niets? Gelukkig heb ik nog een paar dagen om erover na te denken… Misschien zal de tijd het leren..

Geef een reactie

