Blunder

Vanmorgen had ik de grootste blunder ooit….
Ik was 3 uur te vroeg voor de toets!
Eerst dacht ik nog dat hij in een andere zaal was, maar hij bleek gelukkig later te zijn!
De surveillanten waren natuurlijk niet blij met mij, maar gelukkig was ik niet alleen! Nog een andere deelneemster had zich blijkbaar vergist.
Ik twijfel nu echt of ik zo scheel heb gekeken (2 keer) of dat het misschien veranderd is.

ach, ik kan nu nog een tijdje leren voor de toets, geluk bij een ongeluk!

Geef een reactie

