Nieuw schooljaar

Morgen begint het nieuwe schooljaar.
Het begin van een periode dat ik mij geheel anders had voorgesteld…. doordat ik te weinig studiepunten heb gehaald mag ik pas in februari op stage, mits ik dan wel voldoende punten heb gehaald. Dat betekend dat ik morgen dus moet bellen naar mijn stage dat ik niet kan komen. Ik heb ze helaas niet eerder kunnen bereiken.
Verder heb ik in principe geen lessen komende week, dus erg veel kan ik dus nog niet gaan doen.
Morgen is dus een dag om eerst alles op een rijtje te gaan zetten en een planning te gaan maken. Het rijtje heb ik in principe al gemaakt, hij moet alleen worden aangevuld met de modules van periode 3. Gelukkig mag ik die wel gaan volgen.

Morgen is ook heb begin van de volgende fase in de verbouwing hier in huis. De kamer onder mij wordt gestript en opnieuw opgebouwd. Verder moeten er nog wat dingen gebeuren in de keuken. Ik hoop dat dat laatst niet goed gaat en er dus een nieuw keukenblok in moet komen, dan is het hele huis vernieuwd. Even afwachten wat er gaan gebeuren dus.

Maar vandaag heb ik echte zondag. Niets doen wat moet gebeuren en lekker luieren. En haken natuurlijk!
Ik ben alvast begonnen aan een voorproefje voor de herfst.

Geef een reactie

