Einde eerste periode

De eerste periode op school is alweer voorbij. Tijd om te reflecteren natuurlijk.
Voor de afgelopen periode had ik mij als doel gesteld om de punten binnen te halen om op stage te mogen in februari. Daarvoor zou ik alleen een p-taak hoeven in te leveren. Daarnaast moest ik nog de training communicatie afronden, welke ook 1 EC waard is.
De training is gelukt, maar de p-taak liep wederom vast. En wederom op hetzelfde punt. Dus hebben we drie weken voor de deadline besloten dat we het niet gingen reden en hebben we dus contact met onze begeleider op genomen. Omdat zij onze algemene begeleidster is, kon ze ons niet verder helpen en heeft ze ons doorverwezen naar de begeleider van vorig jaar. En daar hebben we sinds 18 oktober geen reactie van gekregen. Vandaag op onze tweede mail wel een leesbevestiging ontvangen. maar nog geen antwoord op de vragen. En dat terwijl de deadline vanuit school morgen al is! Daar gaat weer een kans!

Maar gelukkig kon ik ook nog deelnemen aan maar liefst 2 modules van het derde jaar. Ik heb hierbij gekozen voor Lokaal Bestuur, of te wel de WMO en Veranderkundige modellen. Om Lokaal Bestuur af te ronden moet ik een intervieuw houden met iemand binnen de instelling waar ik stage loop. Dat betekend dat ik het pas vanaf februari kan afronden. Voor veranderkundige modellen moet er een toets gemaakt worden. Nou ja, toets, het zijn 30 meerkeuze vragen, dus die ga ik gelijk wel halen.

Omdat ik het op school helaas niet al te druk heb, ik geen baantje heb (wel nog steeds op zoek) ben ik flink wat aan het haken geweest. Momenteel ben ik weer bezig met het maken van granny squares voor mijn kleed en daarnaast heb ik ook nog een ander groot project. Een vest!

Of te wel, ik ben weer echt bezig als een studiebolletje: twee haakprojecten en een toets voorbereiden!

Geef een reactie

