Kersthaaksels

Overal waar je maar kijkt op mijn studentenkamer vind je kersthaaksels…
Op mijn aanrechtblok staan verschillende kerstfiguren te drogen na een suikerwater bad. Keurige witte engeltjes die ik ieder jaar voor mijn oma maak.

Een paar kerststerren van restjes wit, waar ik nog geen doel voor heb.

En onder mijn bed hangt een begin van de kerstkaartvervangers, een idee waarmee ik vorig jaar ben begonnen.

In plaats van een stapel toch wel wat onpersoonlijke kerstkaarten te schrijven, haak ik een klein dingetje voor de personen voor mij iets speciaals hebben betekend afgelopen jaar of die gewoon altijd speciaal zijn voor mij. Dit jaar worden het kerstballen. De eerste twee zijn al klaar en ik vind ze erg mooi. Eigenlijk te mooi om weg te geven…. zeker omdat ze zo mooi bij mijn kamer kleuren. De patroontjes heb ik online gevonden en zijn van Melanie (Mijn Knutsels) en Berber. (Met Smaak Gehaakt) Dames bedankt voor jullie ontwerpen!

Geef een reactie

