Vakantie, een jaar voorbij

Vandaag is mijn eerste vakantiedag geweest. Gisteren zat ik vol plannen om vandaag te gaan doen:
– mijn kamer opruimen
– afwassen
– stoffen en stofzuigen
– laatste p-taak van het jaar maken
– bloggen
– ect ect
Allemaal dingen waar ik de laatst weken amper aan toe kwam door de drukte op stage.
Helaas nam mijn lijf en het weer een ander besluit. Door de drukte, late avonden en vroege ochtenden kwam ik laat uit bed en nog later pas een beetje op gang. En dat was van korte duur, want al snel was het meer dan 25 graden op mijn kamer . En toen was ik niet meer in staat om na te denken.
Van mijn todo lijst is dus weinig terecht gekomen.

Maar gelukkig is er ook goed nieuws te melden. Allereerst zit ik nu in mijn zomerse outfit in de stiltecoupe richting Lelystad. Vanavond zie ik meneer Wiskunde weer. Vorige week een leuke date gehad en vanavond gaat dat hopelijk in de herhaling.
Verder heb ik vandaag gehoord dat mijn zomerbaantje definitief doorgaat en dat ik donderdag as. kan beginnen. Wie er komende maanden een snackje besteld kan mij dus aan de deur krijgen. Huh hoor ik je denken. Tja, mijn zomerbaantje bestaat uit het bezorgen voor de plaatselijke snackbar.

Maar vanavond eerst genieten van de stiltecoupe, het boek Deskundigheid zit in het kind (cadeautje van stage, hoe lief) en daarna een leuke Avond met meneer Wiskunde. Top begin van de vakantie.

Ik ben wel benieuwd, hoe zijn jullie de vakantie begonnen?

Groetjes

Geef een reactie

