Tijd vliegt, week in foto’s

De afgelopen week is voorbij gevlogen. Het mag dan vakantie zijn, maar dat betekent niet dat ik stil heb gezeten. Tussen de drukte door heb ik gelukkig wel foto’s kunnen maken,  dus ditmaal een fotodagboek van afgelopen week.

image

image

Drie dagen lang ben ik met meneer Wiskunde aan het schoonmaken en witten geweest. Het resultaat is een prachtig lichte gang in mijn studentenhuis.

image

Na al het werk was het tijd voor ontspanning. Een review in de krant leide ons naar de film Boyhood in het filmhuis. Op deze prachtige film kom ik binnenkort terug. Na de film maakt ik bovenstaande foto van het plein. Modern en toch ook historisch prachtig.

image

Onder het mom van wie jarig is tracteert heeft Mam mij en meneer Wiskunde voor een dagje mee naar Schiermonnikoog genomen.

image

image

Een prachtige dag.

image

image

Ook met het haken heb ik niet stil gezeten. Ik ben tussen de bedrijven door bezig geweest met dit telefoonhoesje, maar helaas valt de vorm niet goed en is hij te strak. Ik ga hem dus uithalen en opnieuw beginnen.

Groetjes
Studiebolletje

Geef een reactie

