Studiedagen

Op dit moment heb ik alleen college op de dinsdag. Toen ik dit ontdekte dacht ik gelijk aan rustige weken en een baantje voor de andere werkdagen. Helaas vergat ik het feit dat ik een voltijd studie volg…. en dus dat ondanks de weinige contacturen, de lesstof en studie stof wel in verhouding staat tot de punten die we krijgen.
En dat heeft als gevolg dat ik dus dagelijks een paar uur met mijn neus in de boeken zit. Misschien minder dan dat ik zou moeten doen om gespreid te kunnen leren, maar daar zijn andere redenen voor dat dat niet gaat.
Ook vandaag heb ik met mijn  neus in de boeken gezeten, ondanks het feit dat ik bij meneer Wiskunde ben. Meneer stond vandaag voor de klas en ik zat aan zijn keukentafel verdiept in ontwikkelingspsychologie. En ik mag zowaar zeggen dat dit heel productief heeft gewerkt. In iedergeval beter dan de laatste tijd aan mijn eigen bureau is geweest…. mmm, toch maar vaker doen?

image

Geef een reactie

