De verrassing

Soms heb je totaal niet door dat er iets de hand is. Dat een ander al enige tijd ergens mee bezig is geweest. En dan komt er een geweldige verrassing uit de lucht vallen.

Dat overkwam mij afgelopen zondag.

Halverwege de middag kreeg ik te horen dat ik over een kwartier klaar moest staan om met de auto weg te gaan en dat ik mijn ov kaart niet mocht vergeten. En zo zat ik 20 minuten later in de trein naar Zwolle. Uiteraard was ik benieuwd wat we gingen doen en ik deed een poging om te raden. Alleen pas op het station bleek dat we in Zwolle alleen maar overstapte. Op de trein naar Utrecht en Rotterdam. hmm nog meer opties.

Het bleek dat we er in Utrecht uit moesten en niet veel verder zouden reizen. Dus wat kon het zijn? Iets van mijn oude studentenhuis? Vast niet. Maar wat dan?

Er zat geen eten bij… Dat was wat ik kreeg te horen. Maar er was nog wel tijd om wat te eten. En handig om dat nu te doen, want het zou nog wel even duren vanavond. Tja, wat doe je dan als je op Utrecht centraal staat? Dan ga je naar Bram. Lekker en snel.

Daarna wordt geprobeerd om met behulp van google maps de weg te vinden. Nou, in Hoog Caterijnen en het station kan je dat op dit moment zo goed als vergeten. Wel bleken we aan de Jaarbeurs kant van het station te moeten zijn.

En daar hing heel groot op de voorkant van het Beatrixtheater: Moeder ik wil bij de reveu! En mijn lieve schat had kaartjes voor ons geregeld!! Super lief!

Een avond om niet meer te vergeten.

Geef een reactie

