Radiostilte en twitter

Het is een tijd stil geweest. Dit is vooral te danken aan toetsen nog meer toetsen.

Allereerst mijn eigen pedagogiek toets. Na de nodige tijd in de boeken (waaronder Feldman die erg laat werdt geleverd) was daar de toets die ik qua omvang erg vond meevallen. Het flitsen met begrippen heeft goed geholpen, wat ik was vrij zeker van mijn zaak. Helaas merktr ik ook dat ik niet het hele boek had kunnen doornemen en moest ik op mijn voorkennis vertrouwen. Nu wachten op mijn cijfer.

En toen dacht ik dat het wel was gedaan met toetsen. Helaas liep dat anders. Meneer Wiskunde had namelijk ook een toetsweek gehad en toen bleek de andere kant: nakijken…  En zo eindigden we aan de keukentafel met allebei een stapel rekenvaardigheden en wiskunde toetsen voor ons neus.

image

Inmiddels is de eerste dag van mijn nieuwe periode aangebroken. Dat betekent een nieuw rooster en vandaag om 10:45 beginnen. Vanwege mijn weekov (helaas pas omgezet) s ochtends vanuit Flevoland naar Friesland reizen. Per trein…. Van NS…. In de herfst….
Inmiddels ben ik beland in de trein die ik oorspronkelijk wilde nemen. Ook al ben ik een half uur eerder vertrokken vanwege wisselstoringen…

“Elk nadeel heeft zijn voordeel” is een bekende uitspraak. Zo ook deze reis. Het heeft ervoor gezorgd dat Studiebolletje ook actief is op twitter. Heel passend met @studiebolletje. Zie je hopelijk daar.

Groetjes
Studiebolletje

Geef een reactie

