Leg alles vast!

Hoe vaak ben ik tijdens mijn studie wel niet met die kreet geconfronteerd… eigenlijk te vaak.

Ook vandaag bleek weer hoe belangrijk het is om dingen vast te leggen.

Zo moet ik nog een verslag maken welke ik door omstandigheden niet op tijd heb kunnen maken. Op zich is dat geen probleem, maar de eisen zijn verandert en ik moet nu kunnen aantonen dat ik de bijbehorende lessen heb gevolgd. Dat heb ik ook wel gedaan, maar wie gaf ze toen?

Kort feitje: ik had toen iedere periode andere docenten, waarvan ik verschillende daarna niet meer heb gehad.

Dus daarom: Leg ALLES vast, hoe onbenullig het ook mag lijken.

En voor me: fijn weekend.
Hopelijk ben ik maandag terug met goed nieuws.

Studiebolletje

Geef een reactie

