Nieuwjaars drukte

Het nieuwe jaar is alweer een paar weken oud.
De tijd is voorbij gevlogen
In een tempo waar ik niet van houd
Die paar weken hebben mij gebogen
De laatste lessen worden gegeven
Snel nog een filmpje hier en observatie daar
Het tempo doet mij beven
Maar nu is het bijna klaar
Vandaag nog een gesprek
Daarna alleen nog maar schrijven
Over twee weken even geen tijdgebrek
Dan kan ik de hele dag in bed blijven.

De afgelopen tijd had ik een enorm haast en stress gevoel. Verschillende factoren hadden daarbij een rol, maar de laatste loodjes van de minor nog wel het meest duidelijk. Vier verslagen lijken zo gebeurd, maar kosten toch meer moeite dan gedacht.
Tot eind januari zit ik nog in de tentamenopdrachten.  Dan een paar dagen rust. En dan mijn afstuderen…. later meer.

Groetjes
Studiebolletje

Geef een reactie

