De volhouder….

In januari schreef ik al eerder over de cursus BWJW en liet ik zien hoe ik dit in mijn planner had verwerkt. Ook beloofde ik dat ik erop terug zou komen. Dus bij deze!

Hoe gaat het nu?
Ik kan melden dat mijn doel en ik wil… nog steeds netjes in mijn planner staan. Het invullen hiervan sla ik de laatste tijd steeds vaker over. Wanneer ik dit ontdek wordt het netjes aangevuld vanaf de laatste keer. Toch merk ik dat mijn focus hierdoor minder is.

En het mediteren dan?
Dat heeft helaas de laatste weken niet veel plaats gevonden. En dat merk ik ook! Ik heb veel onrust in mijn hoofd en dat is ook te merken in mijn gedrag. Ik kan mijn minder lang concentreren en heb niet het overzicht dat ik wil.

En nu?
Om te zorgen dat ik mij beter kan focussen heb ik een reminder boven mijn bureau gehangen.

image

Daarnaast sta ik op de wachtlijst voor een cursus yoga. Zodra er voldoende deelnemers zijn, gaat de cursus beginnen.
En natuurlijk staat de reminder ook nog altijd in mijn planner.

Ik hoop dat ik bij mijn volgende bericht kan zeggen dat de volhouder wint. Dan wil ik weer dagelijks mediteren.

Groetjes,
Studiebolletje

Geef een reactie

