Weer omhoog

Zoals sommige misschien hebben gemerkt, was het afgelopen week plots weer heel stil.
Dit was het gevolg van een flinke tegenslag op persoonlijk vlak. Hierdoor ben ik even uit de dagelijkse gang van zaken gestapt. Welke gevolgen dit verder nog zal hebben, zal de komende tijd blijken. Komende week zal dus in het teken van mogelijkheden onderzoeken staan.
Mijn doel voor de komende tijd zal dus zijn: ik weet wat er mogelijk is binnen mijn eigen grenzen en binnen de grenzen van derden waar ik niet omheen kan. Hmm, het klinkt alsof hij nog wat duidelijker gesteld kan worden,  de tijd zal het leren.

Naast dat negatieve nieuws kreeg ik gisteren ook een leuk bericht. Enige tijd geleden had ik meegedaan met de give away van Mara van maramaakt.nl. En gisteren bleek dat ik heb gewonnen!  Binnenkort kan ik dus een pakketje verwachten. Zodra ik hem heb, zal ik hem hier uitpakken. Ik ben benieuwd.

Groetjes,
Studiebolletje

Een gedachte over “Weer omhoog

  1. marmarel zegt:

    Veelzijdig blog heb je en wat een grappige naam: Studiebolletje. Daar lopen er hier thuis ook een paar van rond, en een paar die al op kamers wonen. 🙂 Leuk dat je ook haakt, dat zal een fijne afwisseling zijn met je studie. Jammer dat je tegenslag had, hopenlijk komt het weer goed.
    Groetjes, Marijke

    Like

Geef een reactie

