Studie update

Zoals jullie weten zit ik in de afstudeerfase van mijn studie. Zoals jullie ook weten gaat het op persoonlijk vlak niet heel soepel. Tel deze twee dingen bij elkaar op en dan kom je al snel op een bepaalde conclusie. Voor mij is dat de keuze geworden om mijn studie op een lager pitje te zetten.
Dit heeft twee gevolgen: mijn afstuderen wordt uitgesteld en meer vrije tijd.

En dus meer vrije tijd om te haken en te bloggen.

Zoals een wijs persoon eens zei:
Elk nadeel heeft zijn voordeel.

Geef een reactie

