Planner update

Het is inmiddels al even…….. Juni! Een nieuwe maand is weer begonnen en daarom heb ik een kritische blik op mijn planner geworpen. Het regelmatig een blogje schrijven is er een beetje bij ingeschoten, net als het dagelijks mediteren.
Om hierop actie te ondernemen heb ik de layout van mijn week iets aangepast. Naast de todo’s op de linkerpagina zijn 4 symbolen verschenen voor dingen die ik regelmatig, het liefst dagelijks, wil gaan doen. En er is ruimte voor een 5de, maar dat vondt ik iets te ambitieus. De symbolen staan voor instagram, facebook en wordpress, die allemaal om mijn blog draaien. Het 4e symbool staat

Een andere update is een compleet nieuw tabblad voor mijn blog. Daar later meer over…….

Geef een reactie

