Planner- school

Een van de tabbladen in mijn plannerheeft de titel ” school”. Achter dit tabblad zitten al mijn school gerelateerde dingen zoals mijn aantekeningen. Maar ook mijn puntenlijst, handige feitjes,en de papieren voor mijn werk als studentenassistent hebben hier hun plaats. Die laatste heb ik pas toegevoegd, want ik bleef voor deze dingen naar het tabblad gaan.

image

Omdat ik de laatste tijd veel met de studenten Derig ben geweest , zitten hun papieren voorin. Op het eerste blad heb ik de contactgegevens, een absentielijst en de afspraken voor beoordelingsmomenten. Het tweede vel bevat de afspraken die we onderling hebben gemaakt en hebben ondertekend. Dan volgt de kern: een aantal notitievellen waarop ik zoveel mogelijk alle activiteiten, vragen enzofoort probeer te noteren.

De volgende blaadjes zijn meer gericht op mijn eigen studie. Allereerst een blad met feitjes die ik opeens nodig bleek te hebben, zoals de naam van een docent van een cursus van 3 jaar geleden. Het volgende is een lijst met alle punten die ik in een bepaald jaar heb gehaald.eu die ik nog moet halen. (nog 3 onderdelen !) Om sverschillen de redenen heb ik deze lijst plots nodig gehad en me heb ik hem altijd paraat. (Ja, er hoort nog een achterkant bij, waar mijn recentere punten opstaan )

image

De sectie eindigt met verschillende notitieblaadjes, waaronder voer mijn afstuderen. alle blaadjes zijn van een groene rand voorzien, zodat ze snel terug te vinden zijn.

Geef een reactie

