Planner – blog

2015-06-16 10.21.46Zoals jullie waarschijnlijk hebben gemerkt ben ik nog steeds opzoek naar een manier om regelmatig een blogje te plaatsen. Naast een dagelijkse herinnering in mijn week overzicht, heb ik ook een complete sectie van mijn planner eraan toegewezen.

2015-06-16 10.22.06Dit deel bestaat uit een MO2P waarin ik mijn blogjes plan. Hierin is ook ruimte voor de gebeurtenissen en thema’s die interessant zijn om over te schrijven.

Voor deze kalender heb ik stickers gemaakt. Met behulp van deze stickers kan ik bijhouden wat ik nog moet doen voordat het stukje kan worden gepubliceerd.

Het laatste deel bestaat uit een aantal pagina’s met de kenmerken die ik het belangrijkste vindt tijdens het schrijven van mijn blog. Op deze manier kan ik ook schrijven wanneer ik niet in de buurt van internet ben.

Ik hoop dat dit alles mij helpt om vaker te gaan posten.

Groetjes,

Studiebolletje

Geef een reactie

