Stilte, maar niet stil

Het is alweer een dikke maand sinds dat ik mijn laatste blog bericht schreef. Dit betekent echter niet dat ik stil heb gezeten. Eerder het tegendeel!

De afgelopen maand het ik mij met de volgende dingen bezig gehouden:
– afronding visiestuk
– de VoorleesExpress
– opstarten afstudeeronderzoek
– de wijkraad
– dagje weg in de herfstvakantie
– afsluiten bij de psycholoog
– een half jaar samenwonen
– heropstarten van GTD
– diverse haakprojecten

Genoeg gedaan dus. De komende tijd wil ik gaan terug blikken op de zaken hierboven, maar ook op alles wat nog op de planning staat. Wat dat allemaal is, ontdekken jullie vanzelf!

Geef een reactie

