afronding visiestuk

Het heeft even geduurd voordat ik een stuk had geschreven. En bijna net zo lang duurde het voor ik dit blogje schreef….

Maar enkele weken geleden heb ik mijn uiteindelijke stuk ingeleverd. Ik ben heel blij met mijn stuk, zeker omdat ik weinig informatie vanuit het oogpunt van pedagogen kon vinden. Daarom roep ik dan ook op:

Pedagogen van Nederland, laat je horen over de vondelingenkamers. Neem een standpunt in!

Mocht het je leuk lijken om mijn stuk en visie te lezen, laat het mij weten. Dan kan ik je het stuk opsturen per mail. En mocht ik er een mooi cijfer voor hebben, dan plaats ik misschien het hele stuk.

Met vriendelijke groet,

Studiebolletje

Aanvulling 28-02-2017: Ik merk dat er best wat belangstelling is om mijn visiestuk te lezen. Daarom bij deze de link naar mijn visiestuk. Je mag mijn stuk lezen en gebruiken als voorbeeld, maar niet publiceren of delen met anderen.

Voor meer berichten over het thema visiestuk, klik hier!

4 gedachtes over “afronding visiestuk

  1. Janneke zegt:

    Hoi, wat een interessant onderwerp! Zoals ik hierboven lees heb je een voldoende behaald, gefeliciteerd! Ik ben erg benieuwd naar je stuk, wellicht wil je hem naar mij mailen? Gr, Janneke

    Like

Geef een reactie

