De ideale week

Vanmorgen kwam ik dit berichtje tegen op pinterest:

Color Coding Your Perfect Week | Time Management Tips –

Een o-ja-moment was het gevolg.

In het verleden heb ik namelijk regelmatig een dergelijk overzicht gemaakt. Maar de laatste tijd was deze strategie op de achtergrond geraakt. Erg jammer, want het geeft een mooi overzicht van waar je tijd aan kwijt bent en wanneer je tijd voor iets hebt. Misschien ook de reden dat ik hier al even geen berichtje meer heb geplaatst?

Hoog tijd dus om mijn perfecte week in beeld te brengen:

image

Het invullen van mijn ideale week heb ik gedaan op basis van  mijn prioriteiten lijstje. Als eerste heb ik alle persoonlijk momenten ingeschreven, zoals 3 maaltijden per dag (ja, op dinsdag staan er maar twee), mijn ochtendroutine en mijn plan moment ’s avonds.
Het volgende waren de vaste afspraken binnen mijn studie: Daarbij hoort ook reizen met het ov,  daar kan ik niet omheen. Het volgende wat ik heb ingeschreven waren 3 online momenten, omdat ik erg graag meer met dit blog wil doen. Of dat dit betekent dat er 3 berichten per week komen, de tijd zal het leren….
Na het eten heb ik vaak geen concentratie meer voor school, dus daar kan mooi gehaakt worden. Ook het schoonmaken past mooi nadat ik mijn verslag heb ingeleverd. En de rest? Dat is allemaal voor het werken aan  mijn verslag.
Alleen de weekenden, die laat ik lekker leeg, want dan kan ik doen wat ik wil!

Zo, dit is dus mijn ideale week. Hoe ziet jullie week eruit?

Geef een reactie

