Goede voornemens

Iedere maand begin ik met goede voornemens aan de diverse fotochallenges op instagram en facebook. Maar na een paar dagen of na de eerste week plaats ik vaak geen berichten meer.
Soms heb ik later in de maand nog een opleving en plaats ik nog wat berichten. Maar een challenge volledig volgen is mij nog niet gelukt.

Maar wat drijft mij dat om steeds weer deel te nemen? Om de challenge weer uit te schrijven en weer te beginnen met het maken van de benodigde foto’s?

Ik vindt het leuk om de foto’s van anderen te bekijken. Veel van de dagelijkse items zetten mij aan het denken over mijn eigen planning, geven mij inspiratie of zijn gewoon leuk om te doen.

Maar waarom hou ik het dan niet vol?

Het nemen van de foto’s en het schrijven van de tekstjes neemt veel tijd in beslag. Want vaak is de challenge iets wat ik nog niet heb uitgeschreven of gaat het juist om het schrijven van dingen. En dat kost simpelweg tijd.

Ga ik er mee door of houd ik er eindelijk mee op?

Ondanks de tijd die erin gaat zitten, het feit dat ik ze niet volhoud enz enz, blijf ik het leuke uitdagingen vinden. En daarom ga ik er mee door! Ik ben benieuwd hoeveel items ik er deze maand kan afstrepen!

Geef een reactie

