Rara wat maak ik?

De afgelopen dagen heb ik op mijn instagram account een raadspelletje gespeeld waarbij ik vroeg wat ik aan het haken was. Dat waren de volgende foto’s:

Nieuw haakproject. Enig idee wat het word?

A post shared by Studiebolletjes (@studiebolletje) on

Nog een kleine hint.

A post shared by Studiebolletjes (@studiebolletje) on

Wat een klus! Maar bijna klaar.

A post shared by Studiebolletjes (@studiebolletje) on

Morgen kan je het resultaat hier zien! Tot die tijd mag je het proberen te raden door op mijn instagram te reageren of laat een reactie hieronder achter.

Geef een reactie

