Koninklijk gebakje - petitfourcal 2017

Petitfourscal2017 – Koninklijk petitfourtje

Het is de eerste dag na de meivakantie. Deze twee weken lijken omgevlogen met twee sollicitatie gesprekken, twee dagen werken en de nodige dagen opruimen en uitzoeken.
Tussen alle drukte door duurde het even voordat ik het Koninklijke gebakje af had.
Koninklijk gebakje - petitfourcal 2017
Patroon
Ook dit petitfourtje is ontworpen door grietjekawietje voor haar petitfourscal2017.
Het was een leuk en eenvoudig patroontje om te haken. Het resultaat van het rood-wit-blauw en het oranje kroontje maakt het heel geschikt voor Koningsdag.
Ik heb het kroontje gesteven met lijm.
Materiaal
Ook deze keer week ik van het aanbevolen garen af en gebruikte ik phil coton 3, zoals ik voor al mijn petitfourtjes heb gebruikt.
Een gedachte over “Petitfourscal2017 – Koninklijk petitfourtje

Geef een reactie

